22. januar 2022

»Vsak scenograf seveda najprej prebere tekst, da vidi prostor, kjer se dogaja in si lažje predstavlja.«

Meta Hočevar opisuje pomembnost branja teksta za scenografe pri ustvarjanju prostora v gledališču.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
5. junij 2024

»ne ve, ali v tekstu obstaja dramski oz. gledališki potencial«

Goran Marković je bil začuden, ko so mu iz novomeškega gledališča predlagali, da bi njegov roman postavili na oder.
27. marec 2022

»Dovolj z besedami... Hitro, raje akcija, da bo prostor še za en trenutek svobode.«

Nataša Keser je ob svetovnem dnevu gledališča izpostavila pomen akcije in svobode v gledališču.
15. marec 2020

»Gledališče je prostor živega skupinskega umetniškega navdiha«

Pezdir opisuje gledališče kot prostor živega skupinskega umetniškega navdiha.
4. februar 2022

»neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa dela posebnega in kompleksnega umetnika«

Po besedah Dragana Živadinova je Tihomir Milovac 'neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa', ki dela posebnega in kompleksnega umetnika.